Jak „odczarować” nudny post o współpracy?

Jak „odczarować” nudny post o współpracy?

Z pozoru nudna informacja o współpracy z ubezpieczycielem może być ciekawa i naszpikowana emocjami.


Pethelp – pierwszy w Polsce startup, oferujący pakiety weterynaryjne dla zwierząt domowych w lipcu 2021 r. rozpoczął współpracę z Nationale Nederlanden. Od tej pory kżdy, kto ubezpieczył dom lub mieszkanie otrzymywał 15% rabatu na dowolny pakiet medyczny dla swojego zwierzaka.


Przekazując tę informację w poście na kanałach social media postawiliśmy na język pełen emocji. Wspomnienie domu, podkreślenie jego znaczenia i potrzeby ochrony, odwołanie do czworonogów, które są szczególnie bliskie tej grupie docelowej… Wszystko to złożyło się na poruszający post, który mówi nam: każdy dom jest inny i dla każdego może mieć inne znaczenie, ale każdy z nich jest wyjątkowy i każdy warto chronić. A bezpieczny dom to nie tylko zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. To również „zdrowe i zaopiekowane zwierzaki”.